Close modal

LOGG PÅ SOM TEAMLEDERE

LOGG PÅ SOM SELGER

Close modal
Bestill informasjon

Bytting eller Reklamasjon

Bytting eller Reklamasjon

BYTTE/RETUR

Om du trenger å bytte eller returnere varer, kontakter du klassen, laget eller foreningen du kjøpte produktet av. Eventuelt bytte eller retur skal skje innen 30 dager etter leveransen.

OBS! Våre produkter selges som en pakke og ved et bytte eller en retur skal hele den ubrukte pakken sendes med, f.eks. 6 par sokker som du har kjøpt i en 6 pakk.

REKLAMASJON

Om en vare har gått istykker eller på en annen måte ikke holder den standard vi har lovet, skal den reklameres. Du skal da kontakte vår kundeservice via e-post og forklare hva som har gått feil og gjerne legge ved et bilde. Vi erstatter selvfølgelig varen med en ny helt kostnadsfritt!

ANGRERETT

GUTZ følger angrefristloven som betyr at du kan angre ditt kjøp innen 14 dager fra den dato du mottok varen. Det er klassen, laget eller foreningen som du kjøpte produktet av som skal håndtere returer og erstatninger.
Tenk på at når dere benytter angreretten vil klassen, laget eller foreningen tape sin fortjeneste på kr 60.